sâmbătă, 15 martie 2014

Start simple. Start right

Cine sunt eu?
Nu o sa încep să spun că îmi place marea, vara, soarele, răsăritul, apusul, albastrul în toate nuanţele sale … Despre mine, despre ceea ce îmi place şi mă fascinează, despre ceea ce iubesc sau ceea ce mă caracterizează, vreau să vorbească acest blog.




De ce am ales să fac acest pas?
Pentru că mă pasionează tot ceea ce ţine de modă şi stil, căutând inspiraţie în modele ce şi-au păstrat imaginea şi amprenta personală chiar şi după dispariţie, începând de la Audrey Hepburn, caracterizată de o frumuseţe marcantă, delicateţe şi un farmec aparte, sau Brigitte Bardot, sex-simbol pentru generaţii întregi, ce s-a remarcat prin frumuseţe, curaj şi talent, până la prinţesa Diana, pe care o apreciez enorm pentru faptul că şi-a impus un stil propriu, transformând ţinuta regală tradiţională în una modernă şi elegantă.
Mă regăsesc în lucruri simple şi îmi place să absorb frumuseţea din orice.
Un simplu search pe google te trimite la aproximativ  4.360.000.000 de rezultate, atât de multe bloguri fashion, unele foarte bune, altele excelente. Vreau să fiu cel de-al 4.360.000.001-lea rezultat, care sper să vă ofere, dacă nu inspiraţie, măcar câteva idei frumoase.
Prea multe cuvinte nu-şi au rostul. Toate la momentul lor.

Să incepem ! :)
M-am gândit şi m-am răzgândit în legătură cu alegerea primei ţinute dar până la urmă am ales ceva care să inspire simplitate, ceva care să mă caracterizeze complet.







3 comentarii :

  1. Imi place tare mult tinuta si abea astept urmatorul post!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. that's a good start :)
    bine ai venit printre noi, sper să te acomodezi repede.
    cât despre ținută, este foarte finuță și versatilă
    te pup și te aștept și pe la mine :D
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere